جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

سرآسیایی: فجر را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۰۳۷۰۰
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۸
سرآسیایی: فجر را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم
سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: قطعا فجر شهید سپاسی در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مجتبی سر‌آسیایی پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران عنوان کرد: هر دو تیم برای برد پا به میدان گذاشته بودند که شاهد یک بازی درگیرانه و فنی از هر دو تیم بودیم. از بازیکنانم بابت ایجاد یک ساختار دفاعی منظم تشکر می‌کنم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که متاسفانه هیچ یک از آن‌ها به گل تبدیل نشد.

وی گفت: روی بازیکنانم فشار روانی بالایی وجود دارد که روی بازی آنان نیز تاثیرگذار است. البته ما موقعیت چندانی به تیم حریف ندادیم و دروازه‌بان هیچ سیوی در این بازی نداشت، در حالی که که گلر آلومینیوم بهترین بازیکن زمین بود.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به انتقال بازی تیمش به مشهد خاطرنشان کرد: از مدیران باشگاه بابت فراهم کردن این شرایط تشکر می‌کنم. زمین پارس و حافظیه شیراز کیفیت خوبی ندارد، در حالیکه بازیکنان ما از کیفیت فنی بالایی برخوردارند و برای اینکه بتوانیم به خوبی فوتبال بازی کنیم و رقبا را از ارائه تاکتیک‌های خود محروم نکنیم مجبور شدیم از شیراز خارج شویم. تداوم برگزاری بازی‌های فجر در ورزشگاه امام منوط به وضعیت ورزشگاه‌های شیراز دارد، اما با توجه به موافقت ستاد کرونا با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، مشتاقیم تا بازی‌های خود را در شیراز برگزار کنیم.

سرآسیایی در خصوص بقای تیمش در لیگ امسال گفت: قطعا فجر در لیگ برتر امسال باقی می‌ماند.

وی در مورد وضعیت همکاری ایران با اسکوچیچ پس از مشخص شدن همگروهی‌های ایران در جام جهانی بیان کرد: باید با اسکوچیچ ادامه دهیم. اسکوچیچ شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کرده است. در ایران مربیان بزرگی داریم که لایق هدایت تیم ملی هستند، اما وقتی با اسکوچیچ کار کرده‌ایم که بی نتیجه هم نبوده است، بهتر است با او ادامه دهیم و تصمیم عجولانه‌ای برای تیم ملی نگریم.

سرآسیایی اضافه کرد: شرایط تیم ملی در ادامه بهتر خواهد شد. قطعا قرعه ساده‌ای نداریم و نباید به خواب غفلت برویم. همچنین نباید بار روانی بالایی روی بازیکنان ایجاد کنیم. باید بازی‌های تدارکاتی با تیم‎‌های قدری فراهم شود تا شرایط آماده‌سازی مناسبی برای تیم ملی ایجاد شود. فکر می‌کنم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم، اما باید زیرساخت‌های ایران پیش از جام جهانی بهبود یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->